Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av Virgina - 25 augusti 2010 14:42

De känns som att man inget vet längre.. Allt har gått så himla fort min gradivitet & lite andra saker men ja har fått såna härliga vänner i skänninge & har en underbar kille.. Men ja vet inte ja känner mig så himla tom & oduglig ibland.. ja vet inte varför ja känner så.. Känner för att få vara ensam iblaand & bara tänka på allt som har vart & allt som e just nu.. Ja har även börjat att prata me min psykolog som ja hade innan ja flyttade ifrån gbg.. De känns så himla skönt. Imorgon så skall ja på möte om att ja inte vill bo i gbg & uppfostra den lilla här de vill ja inte överhuvudtaget ja vill flytta till en annan ort där de e lugnt & lugn miljö & inte som gbg de går såå himla mkt skit snack hit & dit Orka me sånt. Ja e snart i vecka22 på fredag <3 Älskar min lilla ögonsten i magen.. Ja har vart på ultra ljud & de va de fantastiskaste ja har vart me om.. Men vissa vänner i göteborg känner ja att ja inte kan lita på helt ut.. Men vissa kan ja lita på.. De känns hemskt att skriva att man inte kan lita på vissa av sina vänner men så e de i alla fall.. När ja flyttar så kommer ja att se öve mina vänner om vilka ja skall behålla & vilka som åker ut ur mitt liv.. Behöver fan inte denna äkla drama & skit snack hit & dit de e bara fjortis stadiet tycker ja.. Men ja saknar mina 2syskon som fan en bor nere i skåne Äskar dig syster Becca <3  En bor i sthlm Älskar dig syrran <3<3

Ja bor nu mera hemma hos en underbar tjejkompis som alltid har funnits här för mig & som e så himla underbar vet inte va ja hade gjort utan henne.. Vi har de så himla kul ihop <3<3

Nä nu måste ja sluta innan ja skriver en bok haha

ha de gott allihopa

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards