Alla inlägg under mars 2010

Av Virgina - 9 mars 2010 23:51

Ja sitter nu & pratar me en av mina bästa vänner som e som en syrra för mig.. just nu inser ja hur mkt ja saknar mina vänner hemma i gbg. Ja flyttade ju nu i förra Onsdagen till norrland.. De va så himla jobbigt att att säga hej då till alla mina vänner som kom in till centralen för att vinka av mig. Ja höll mig som bara den för att inte gråta.. För alla som vinka av mig betyder så himla mkt för mig.. Ja satt & grät hela resan till sthlm för att vara hos en kompis innan ja skulle åka igen vidare dagen efter klockan 06:30 på morgonen.. När ja satt på x2000 till sthlm så kom ja på hur mkt mina vänner betyder för mig & att ja sanar mina föräldrar. Vi har nu lagt ner strids yxan va tjänar de till att bråka när ja ändå skulle flytta så många mil ifrån gbg.. Så de va jobbigt att även lämna dom.. Ja satt & maila me min mamma nästan hela vägen till sthlm ifrån gbg.. Ja satt & drack pilsner me på tåget så ja skulle lugna ner mig men de blev ju inte bättre av de.. Nu när ja sitter me min syster mamma becca på msn så inser ja hur mkt roligt vi har haft de tillsammans & att ja saknar de som fan.. Dels att ja saknar faktiskt att stå i Goa gubbar & heja men ja har ju bytt lag nu så de får la va så här.. Men man kan alltid gå tillbaka ändå hehe men får se hur d eblir me de.. Men ja trivs skit bra här uppe ångrar inte att ja flyttade hit till min underbara Älskling.. Vi har nu fått de skit snyggt i läggan :)  .. Vi kanske skall skaffa hund me så de kommer att bli fullt upp i såna fall hehe.. Sitter i soffan & kollar på kort som ja har i datan på mig & mina vänner & ja bara gråter men de kanske e de dummaste ja har gjort men va fan skall ja gö då. Ja saknar dom som fan dom va mitt liv typ & vi hade de ju skit kul.. Men ja vet ju att de bara e att dom kommer & hälsar på men de e ju inte de billigaste ju att komma hit & hälsa på.. Men va gör man inte för en vän om man nu e en rikrig vän man sparar & kommer & hälsar på.. Ja vet nu i alla fall vilka som e mina riktiga vänner.. Ja trodde inte att detta me avskedet skulle ta så mkt på mig som de har gjort.. Men ja kommer att komma över de.. Några av mina vänner har en plats i mitt hjärta & de kommer dom alltid att ha.. För att dom har vart såna underbara vänner & alltid ställt upp på en.. Ja tänker på er mina vänner varje sekund varje minut varje timma & varje dag *snyft* Ni finns i mina tankar & kommer alltid att göra de

Nä nu skall ja sluta att skriva innan ja skriver ihjäl mig hahahaha

Te quiero & Te extraño mis Amigos

Ovido - Quiz & Flashcards