Direktlänk till inlägg 7 juli 2010

Varför e livet som de e??? Jobbigt & Smärtsamt

Av Virgina - 7 juli 2010 06:43

Ja låg & tänkte på i natt att varför måste livet vara som de e?? Ja satt & bara tänkte & tänkte Men ja kom dock inte fram till nåt nåt bra & vettigt.. Ja livet e både jobbigt & smärtsamt för min del just nu för att de e ju så himla mkt som har hänt i mitt liv just nu som gör att ja bara vill spy & skrika rätt ut.. Ja hade ett samtal me en häromdagen men d gick inte så bra allt bara gick åt skogen rättare sagt men men ja lider inte av de i alla fall hon sa de att hon känner mig men de gör hon dock inte så började hon att prata skit om mina vänner som hon inget vet om hur dom e & va dom e för personer.. Ja blev så himla vasinnig på henne så att ja trodde att ja skulle lappa till henne.. Men jäklar va ja va upprörd efter samtalet.. Ja har nu inte pratat me hennepå typ 2dagen nu.. ja undviker henne så mkt om möjligt.. De jobbiga de e de att ja saknar mitt ex som bara den & önskar att omständigheterna e annorlunda än va dom e just nu.. Önskar att man bara kunde dra tillbaka klockan & å allt ogjort men de e inte så himla enkelt.. Tyvärr men han kommer alltid att finnas i mina tankar & i mitt hjärta.. Fick dock en glad nyhet igår de va de att min ena syrra skall komma till mig i vinter & hälsa på & de skall bli så himla kul att träffa henne för att ja har ju inte träffat henne sen ja flytta ifrån gbg.. Mitt ex han e helt undrbar han försöker att finnas här för mig fast han har ett jobba att sköta.. Ja kommer att vara han evigt tacksam för resten av mitt liv... Han ger mig ju nåt fint & underbart & de kommer ja inte att gömma i första taget.. Nä nu måste ja sluta innan ja skriver en bok haha

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Virgina - 30 augusti 2010 02:07

Fattar inte hur man kan vara så in åt helvete falsk som ni e?? Ångrar att ja blev eran vän som fan & att ja slösade min dyrbara tid på er.. Fattar inte hur man kan anklaga en som e gravid att den personen tar droger.. HUr fan lågt får man lov att sju...

Av Virgina - 26 augusti 2010 09:52

Ibland e de nog meningen att man inget skall fatta.. Ja va hos min pskolog igår & vi hade ett sånt himla härlig pratstund. Han va klok som vanligt & kom me bra tips till mig om allt som ja har vart me om.. Ja mår såå mkt bättre nu när ja går hos min ...

Av Virgina - 25 augusti 2010 14:42

De känns som att man inget vet längre.. Allt har gått så himla fort min gradivitet & lite andra saker men ja har fått såna härliga vänner i skänninge & har en underbar kille.. Men ja vet inte ja känner mig så himla tom & oduglig ibland.. ja vet inte ...

Av Virgina - 8 augusti 2010 23:51

Ja nu under veckan så har ja fått nya underbara vänner ja e såå himla glad över att ha dom som vänner :)  Ja ser så mkt fram emot att träffa dom.. Idag så pratades vi vid på video samtal på msn & de va så himla kul & ja har nog aldrig skrattat så mkt...

Av Virgina - 10 juli 2010 22:34

ja ligger i sängen & tänker på dig som bara den men just nu så ligger du i magen & sover tror ja.. Ja & Pappa bara längtar tills du kommer ut du kommer att bli så älskad vi kommer att vara dom lyckligaste föräldrarna på jorden då du kommer ut.. Du ko...

Ovido - Quiz & Flashcards