Alla inlägg under februari 2010

Av Virgina - 22 februari 2010 20:32

Min dag började relativt bra ja & älsklingen hade vart vaken hela natten vi kunde inte sova ja undrar om de va på grund av att ja skulle åka hem idag. Men i alla falär ja hadevart vaken ett bra tag i morse me älsklingen så tänkte ja att ja måste in & kolla om de va många tåg som va inställda idag De visade sig att de va en massa tåg & jäklar va ja svor & hade mig när ja läste de på SJs hem sida... Ja kände de att detta e fan ite min tur dag idag & som ja sa till svärmor att de e nog inte meningen att ja skall åka hem idag.. Men svärmor körde mig till bussen tidigt för att vara på den säkra sidan att den inte heller hade blivit inställd.. Väl när ja sitter på bussen så stod de att de inte va några inställda tåg längre så ja kände mig ganska lugn & bara tänkte på at ja bara vill hem & börja att pavcka idag.. Men lite senare så gick ja in igen & då stode de att alla tåg även de tåget ifrån sundsvall skulle vara inställt då blev ja ganska så rädd & visste inte va ja skulle ta mig till riktigt.. batteriet på datan & min mobil började att ta slut så ja vart lite orolig att folk inte skulle få tag i mig.. Efter ett tag så visade de sig att ja va inte den enda som skulle hem till Gbg utan de va andra resenärer me som skulle dit så när anlädde till Sundsvall så gick ja & 2andra jätte snälla killar in på centralen i sundsvall & prata me dom om hur vi skulle ta oss hem.. han i kassan va så himla tyken så ja trodde att ja skulle hoppa på han.. Vi fick reda på av en trevlig tant/kvinna ifrån SJ att vi skulle få åka me ett annat tåg klockan 18:08 så att de va bara att ha en glad min fast man va skit förbannad inombords.. Ja va skit trött & ja va sååå himla hungrig me så vi bestämde oss för att äta ja hade typ bara 40kronor på mig så att ja kunde få  i mig nåt i alla fall... Men ja bara säger de att Sj dom suger såå himla mkt så de e fan inte klokt.. Dels att dom e så himla tykna & bemöter en på de sättet som dom gör de e ju för fan förförligt & ja va arg som ett jäkla bi & nu sitter vi på tåget till stockholm vi e i uppsala om ca 30minuter så de e inte så långt kvar till sthlm så vi får se ur de kommer att gå för mig & en annan att ta sig till Gbgi natt lr imorgon men pengar de skall ja fan ha tillbaka.. Tänker då fan inte betala så himla mkt som ja har gjort när de belv så här & att man blev bemött på de sättet som man blev.. Ja skall fan Flyga nästa gång man vet då fan aldrig me Sj nu mera känns de som.. Aja nu skall ja vila en stund innan ja kommer till de jävla Fjollträsk hahahahaahaha

Av Virgina - 21 februari 2010 19:42

Ja dagen började skit bra :) Ja steg upp tidigt & va vaken ganska så länge efter klockan fyra så började älsklingen & hans brr att flytta hans möbler till den nya läggan. När dom hade flyttat in alla möbler så började ja att laga mat till dom för att dom va så himla hungriga de kan ja tänka mig de när man har flyttat saker från ett ställe till ett annat.. När vi alla hade ätit & medans älsklingen & hans bror åt så kom Hans brosas tjej dit.. När hans mamma hade gått så satt vi & drack lite & pratade & hade de sååå jäkla kul Men efter ett tag så sa hans bror de att

Välkommen till våran familj ja tänkte bara shit va skall ja säga ja visste inte va ja skulle säga så ja bara tack så mkt hehe snacka om pinsamt ... Men gud så kul vi hade de hela kvällen & ja vet att ja kommer att trivas här som ja e nu. Men de jobbiga blir imorgon när ja skall åka hem ja vil inte åka hem & packa men ja vet att ja måste de för att ja skall vara ute ur lägenheten den 28februari så ja hoppas att ja kommer hem imorgon & inte att tåg helvetena blir inställda för då kommer ja att flippa ut totalt om dom e inställda för att då kommer ja inte att komma hem föräns nästa dag. Ja känner mig så himla stressad & skit.. Jävla skit väder helt enkelt.. Ja skall fan klaga på sj om de e så att ja kommer hem dagen efter.. hatar detta me ersättnings bussar.. Hoppas bara att tågena går hem imorgon.. men ja bara längtar tills ja kommer att bo här för gott för då slipper ja sånt här jävla skit... Nä nu skall ja sluta skriva innan ja skriver ihjäl mig haha       

Av Virgina - 11 februari 2010 23:04

Dagen börja inte så himla bra ja vakna av att ja hade så himla ont i huvude & när ja klev upp så hade ja feber & va varm som ja vet inte vad.. Men ja låg kvar i sängen ett bra tag innan ja gick upp Men väl när ja gick upp så va ja så himla depp men ja vet inte av vad.. För vi va ju & kolla på lägenheten igår & den va ju sååå himla snygg & nu längtar ja sååå himla mkt för att få flytta in me mina saker i lägenheten.. Längtar bara så himla mkt efter att få börja ett nytt liv.. Ja kunde se en framtid där me min Älskling åhh gud va ja kommer att trivas i den lägenheten... Men när de började att gå emot kvällen så va de nån jävla brud jävel som adda mig på msn & sa de att mina så kallade vänner hemma snackar så himla mkt skit om mig som ja inte vet om dels att vissa av mina så kallade vänner tycker att de skall bli så himla skönt när ja flyttar & typ slippa mig.. Så detta har gjort så att ja inte ens vill åka hem & packa men ja måste de i alla fall men ja har pratat me en av mian vänner idag & berättat detta om skit snacket ... Ja bara längtar tills ja kommer ifrån de stället ja bor på nu hemma. Vill bara upp till Killen & bo me han & ha ett normalt härligt liv me han.. Visst ja kommer att sakna mina vänner vissa av dom som aj vet att ja kan lita på.. Men resten dom kan bara ta & dränka sig nånstans i nån jävla å lr nåt... Ja kommer att ha så fullt upp när ja e hemma så ja kommer inte kunna vara inne på bloggen så mkt & inte inne så mkt på nätet heller för att ja kommer att ha fullt upp me att packa.. Men väl när ja kommer hem till min & älsklingens lägenhet så kommer ja att ha tid att blogga.. Men ja kommer att sakna min Älskling & min svärmor som sjutton e ju van att ha dom vid min sida men ja har ju vissa av mina så kallade vänner hemma.. Men ja kommer att sakna att ligag brevid min älskling varje natt då ja skall lägga mig & sova & få en massa underbara kyssar & pussar de kommer ja att sakna som fan när ja åker hem.. Men när ja kommer tillbaka till han så kommer ja att kunna träffa han varje dag & de skall bli så himla mysigt att ha han vid min sida 24/7 För så underbar som han e emot mig.. Utan dig älskling så skulle inte min värld se ut som den gör idag de e du som får mig att orka att kämpa de e du som får mig att le & skratta så mkt som ja gör när ja e me dig.. Du e de underbaraste som har hänt mig & ja kommer aldrig att släppa taget om dig för att mina känslor för dig e så starka.. Du får mig att blomma upp som en sol Du får mig att skratta när ja e ledsen du e min stjärna i mitt liv....

Älskar dig så mkt <3<3<3

Av Virgina - 10 februari 2010 11:45

När ja hade diskat & pratat färdigt me min tjejkompis i telefon efter ett tag så kommer svärmor hem & säger de att lägenheten e såå fin & snygg Alltså har killen fått nycklarna idag till lägenheten.. Så himla härligt & han har skrivit kontrakt idag me :) ... Ja va så himla glad över den nyheten så ja va svävade på rosa moln hehe .. Men de fick inte vara länge För soc ringde efter ett tag & berätta de att dom kan inte hjälpa mig me att få upp alla mina saker men bara vissa saker kan dom hjälpa till me.. Men så ringde ja mina Föräldrar som ja har tagit upp kontakten me & dom e såå snälla dom skulle försöka att hjälpa mig me att få upp lite saker då & då men inte allt tyvärr men de får man la leva me helt enkelt.. Men de va ändå snällt av dom att ställa upp tycker ja.. De va ju ett tag sedan ja frågade dom om nåt så dom tyckte väl att ja va värd att hjälpa typ.. Men ja bara längtar tills ja kan flytta lite av mina saker hoppas bara att ja kan på nåt sätt få upp min säng för de e den ja behöver mest.. Men men de visar la sig va som händer me de.. Nu tänker ja bara framåt & va kul de skall bli & flytta ändå även om de e så krångligt tt få hit alla mina saker.. Men ja skall sjutton i mig klara av detta så e de bara... Ja kommer inte att ge mig heller föräns mina saker e här uppe vissa av dom i alla fall.. Min faster hon e bara för gullig hon skall ha dom saker som ja inte kan ta hit de e ju bara så himla gulligt av henne att ställa upp ändå.. De e så himla skönt att ha kontakt me dom igen hehe... Ja kommer att sakna dom som fan när ja flyttar men de e ju tur att de finns internet & telefon..

Ja kommer att sakna dom som har ställt upp kt för mig & dom som verkligen visar att dom e ens vän & alltid finns här oavsett vad... Ja kommer att finnas för dom visar att dom ställer upp för & finns här för mig... De e inte många som kommer att få mitt nya nummer.. Får la se allt eftersom hur många som kommer att få de.. Aja nu skall ja va lite social emot dom som e här

Av Virgina - 9 februari 2010 13:26

Kan man har underbarare kille än den man har nej de kan man inte ha.. Han ställer verkligen upp i alla lägen & så fort ja har ont nånstans lr e trtt lr e hängig så frågar han va de e & om han kan gö nåt... De ända vi pratar om jut nu de e våran lägenhet som vi skall flytta in i tillsammans.. Vi båda vi bara längtar som sjutton tills dess att vi flyttar in i lägenheten.. Vi håller på att diskuterar hur lögenheten skall mubleras & va vi behöver till den.. Mer överrens kan man inte komma som han & ja gör & de känns så himla bra.. Ja känner mig så himla lugn & säker här uppe så de inte e klokt.. Men de e nog för att min kille ger mig en sån trygghet som han gör.. Han e mitt allt & hans mamma me dom båda e så himla goa & dom har humor till tusen ja har aldrig skrattat så mkt som ja har gjrt dessa dagar som ja har vart här.. De e ett tecken på att man trivs där man e.. Jas kommer aldrig att glömma dessa dagar & ja kommer bara att längta so fan när ja åker hem att ja skall flytta fast ja tror att de kommer att gå ganska så fort när man e hemma för att då har man tusen saker att göra & då går tiden så himla fort.. Men ja kommer att sakna mina vänner så mkt men ja vet att min älskling kommer att göra så att ja kommer att må bra & bara tänka posetivt Han e såå himla go på alla sätt så de går inte att förklara riktigt me ord hur mkt han betyder för mig.. Han e mitt allt just nu Älskar han av hela mitt hjärta

Nä nu skall ja ta & gö lite saker skriver lite mera lite senare

Av Virgina - 8 februari 2010 19:09

Ja fick reda på idag att vi skall flytta tidgare än planerat så de blir bara att åka hem & packa & sedan flytta i slutet av denna månaden... Så man känner sig lite stressad & hur man skall hinna me allt på knappt en vecka... men d eommer säkert att ordna sig de brukar de göra... Men de bäst va att ja pratade me min föra pappa idag för att soc kunde inte hjälpa mig att få upp alla mina saker hit ja skall flytta så ja frågade han om dom kunde hjälpa mig att få upp resterande saker dit ja skall ja flytta... Han sa de att de kunde dom hjälpa till me... Ja belv så chockad å ja visste inte va ja skulle göra lr tro.. För att ja har inte frågat dom om några tjänster nu på 3månader så de kändes gott att fråga nu & att ja fick de svaret de va ännu roligare för att då känns de som att dom accepterar att ja flyttar så långt ifrån dom.. Men de som chocka mig mest de va nog de att ja & min förra mamma kom så bra överrens nä vi pratades vid i telefonen.. De va så himla skönt att de samtaet gick så bra som de gjorde.. De va evigheter sedan hon & ja pratades vid så de kändes konstigt att prata me henne... Men senare på dagen så fic ja reda på att min förra bror mår inte så bra heller & han har inte gjort de sne vi sa upp kontakten me varandra... De kändes tung att veta så ja sa de till min förra pappa att ja vill att min förra bror skall vara me när vi skall prata geno & träffas innan ja flyttar för att ja vill reda ut lite saker innan ja flyttar & de skulle kännas så mkt bättre att göra de.. För då vet man att strids yxan e nedlagd.. Då kan man gå vidare me sitt liv & kanske börja på en ny kule me dom.. De känns så himla bra at gör detta. De e mkt tack vare min killkompis osm fick mig att tänka om när de gäller vissa saker.. Hade de inte vart för han så hade ja nog inte mått så bra idag sopm ja gör.. för han har fått mig att tänka om när de gäller vissa saker.. Ja kommer att sakna han som fan när ja flyttar.. Men de e tur att de finns intenet & mobil fan va ja kommer att gråte den dagen ja kommer att säga hej då till han för att han e som en bror för mig.. Han pratar allti mig till rätta när ja har gjort nåt galet & dumt.. Bätter killkompis kan man inte ha än han.. Hna känner mig så bra fast vi inte har känt varandra så länge.. Älskar dig min vän du kommer allltid ha en plats i mitt hjärta som en bror.. Ja har haft en underbar dag me min svärmor hon e så himla go & glad kvinna i sina bästa år.. Ja skll la snart ta & lägga mig & sova för att ja e så himal trött & tror att ja börjar att bli sjuk tråkigt men sant :( men men de kommer säkert att gå över Ha de gottans alla

Av Virgina - 8 februari 2010 06:25

Denna natten kunde ja inte sova nåt & inte killen heller vi låg bara & prata en massa & kolla på film. Ja fattar inte hur ja kommer att kunna sova när ja e hemma igen utan han de kommer noga att bli ganska svårt att sovca utan han men de får gå helt enkelt.. Usch va ja låg & tänkte på att när ja åker härifrån & hem för att packa fan va den dagen kommer att vara jobbig som fan  *snyft* Ja kommer att sakna både han & hans mamma jätte mkt men sedan då ja har flyttat så kommer ja att kunna träffa dom båda varje dag & de skall bli så himla skönt att flytta så de inte e klokt. Men fan va ja kommer att sakna vissa av mina vänner.. Men de e tur att de finns internet & mobil annars så vet ja inte hur ja skulle kunna hålla kontakten em dom flesta av mina vänner.. Vissa vet ja kommer att sakna mig som fan men vissa kommer inte att göra de känner ja utan typ bara *Fan va gött att nu har hon flyttat* Så känns de me vissa vänner man har men men ja hänger fan inte läpp för de...  Ja sitter nu & bara längtar tills den 15mars då de bär av till mitt nya liv & dela lägenhet me min Älskade Älskling.. Då kommer ja att lämna allt bakom mig & bara gå vidare me mitt nya liv de skall bli så himla härligt. Hans syrra tycker ja me om så detta känns så himla skönt att ja kommer bra överrens me dom. Men visst fan va ja va skit nervös att träffa hans syrra för första gången... Men de gick bra kände ja i alla fall men ja vet dock inte va hon tycker om mig. Men hans mamma gillar mig tror ja *För annars så hade hon inte sagt de att va kul att du skall flytta hit* Ja diggar henne så himla mkt & ja respekterar henne som attans... Snart skall Älsklingen i väg & jobba så ja vet inte va ja skall göra idag. Kanske skall lägga mig & sova en stund men skulle soc ringa så skulle ja inte vakna så de blir nog att vara vaen hela dagen.. Men de e ja va n vid ibland hehe... Dom flesta av mina vänner tror att ja kommer att längta hem igen men de vet ja att ja inte kommer att göra utan ja e bara så himla glad att komma ifrån där ja bor nu & få börja om på nytt de e inte alltid man får de chansen att göra de... Älsklingen va uatnför lägenheten i natt & kolla in d lilla man kunde se han sa de att de såg ut att vara en mkt fräch lägenhet så vi får hoppas att de inte e nåt mögel i den i & me att både han & ja e mögel allergiker... De va ett riktigt fint område & jätte centralt som lägenheten låg i & nära till allt på stan me hehe ... Ja kunde riktigt se mig att bo i de området & i den lägenheten. Nä nu skall ja va lite social emot min kille innan han skall fara till jobbet

Av Virgina - 7 februari 2010 23:33

De började i natt när killen kom hem ifrån en fest han va så himla mysig & go när han kom hem. Ja hade somnat & han väckte mig så försiktigt han ringde mig även när han va på väg hem han väckte mig dock för ja hade somnat tydligen som vanligt när han inte e hemma. Vi gick ut i köket & ja va så himla trött. Hans mamma vakna & fråga hur de va. Efter ett tag när vi hade vart i köket så gick vi in & la oss vi låg & kolla på Jalla Jalla på tv & vi låg & prata om angående lägenheten. Ja bara längtar tills vi flyttar ihop de skall bli så himla kul & mysigt som fan hehe. Under kvällen/natten då han inte va hemma så hade ja kollat på saker till lägenheten som man kunde köpa som man behöver. Man vill ju typ bara ha allt hehe men de går ju inte at köpa allt heller utan då skulle man bli pank rutt haha. Vi vaknade ca 17:00 på eftermiddagen & vi hade sovit ut & de kändes så himla härligt & skönt att bara få sova ut hehe.. Under dagen så har vi inte gjort så himla mkt utan vi har bara slappat en massa & de kan vara ganska skönt de me ibland att göra. Han skall dock upp tidigt imorgonför att han skall till jobbet & jobba så då vaknar man ensam som alla andra dagar då han e i skolan. Men de e så himla mysigt när han bara kommer & väcker mig när han kommer hem. För att han e så himla försiktig när han väcker mig & han e så himla söt hela han :). Hans ögon e så himla undernara att bara kolla in i för att dom e  så himla lugna på ett sätt... ja va så himla ledsen igår när ja prata me en killkompis på msn & han ville inte gå på festen som han skulle på för att han såg hur dåligt ja mådde. Men ja sa de att han skulle gå för att ja ville att han skulle ha de kul & de vet ja att han har de på festerna som han går på. Han gick ungefär hemifrån vid halv sex & kom hem vif 01:00 på natten & de chocka mig för att han brukar komma hem senare. appropå  de me min killkompsi som fick mig att gråta så mkt de va för att v pratade om mina före detta föräldrar & de va å himla jobbigt för att han fick mig att tänka klart & tydligt för en gång skull...  Men gud va jobbigt de va att killen inte va hemma men ja berättade för hans enare varför ja va så himla ledsen när han gick & han blev väl inte så himla glad.. Men de e sån ja e bara. Ja berätta för han att ja kanske skall ta upp kontakten me mina föräldrar igen men ja vet inte än & han sa de att de e nåt ja får bestämma själv. Men ja e lite osäker på om ja skall gö de för att detta e inte första gången de e så här. Vet inte om ja skulle palla om de skulle bli så här igen när ja inte bor där ja bor nu. Utan att ja e där skalll flytta. För att händer detta igen så kommer ja att må lika dåligt som gjorde nu när de hände igen... Men de får man visserlogen ta ställning till då. Nä ja tror att ja skall snart lägga mig innan ja somnar framför datan hehe

Ovido - Quiz & Flashcards