Alla inlägg under maj 2010

Av Virgina - 12 maj 2010 19:31

Alltså palla me folk som beter sig som dom gör.. Varför kan dom bara inte ta & skaffa sig ett liv själv & ta vara på en att lägga sig i andras liv hela jävla tiden???

Ja blir så jävla less på sånt de e så himla fjortis aktigt så man kan spy på de & ja förstår mig inte på folk som går runt & snackar om en än att prata me den som de handlar om.. Varför kan dom inte vara så himla ärliga istället & säga som de e än att vara så jääääääävla falska.. Ja kommer fan att se över vilka vänner man kan lita på & vilka man inte kan lita på & vilka man skall ha kvar som vänner.. Ja börjar att tröttna på vissa som fan som håller på så här.. Kan inte dom ta & växa upp istället för att bete sig som dom gör?? Alltså ni som tar åt er de e inte mina problem utan de e erat om denna texten.. Ja skiter i vilket för de e inte mina problem.. Orka me dessa människor men ni som inte beter er så här ni betyder så mkt för mig skall ni veta

Av Virgina - 1 maj 2010 14:13

De har gått 6år nu men ja kan fortfarande inte komma över dig gumman.. De e sånt stort hål i min själ & i mitt hjärta för att saknaden efetr dig e så stor.. Du bara försvann.. Ja vill så gärna att du kommer tillbaka för att ja saknar dig så himla mkt så att ja gråter varje 1maj för att de va då du gick bort.. Du va som en lilla syster & som en familje medlem för mig.. Ja trodde att ja skulle kunna komma öcer dig efter så många år men de e svårt som bara den.. Tyvärr så kan ja inte gå till din grav & lägga nån blomma för att ja bor inte kvar i Göteborg längre.. Men när ja kommer dit i sommar så skall ja lägga en blomma.. Dig kunde man alltid lita på & du ställde alltid upp på en när du hade tid lr så tog du dig tid.. Men den dagen då ja fick de jobbiga beskedet om att du va borta för alltid då brast allt för mig & ja orkade inte me nåt.. För att du betydde så mkt för mig.. ja kommer ALDRIG att glömma dom helgerna vi gick på krogen & hade de skit kul & bara festade & dansade & hade de såååå himla kul som vi bara kunde.. Men nu finns du inte kvar & då kan man inte göra så himla mkt av de.. Du va den vackratse tjejkompisen/ syster som ja hade.. Fattar inte VARFÖR du gjorde de??? J akommer aldrig att få ett svar på de heller så de e min största gåta här i livet.. Ja önska att du va i livet idag så att ja kunde berätta för dig att ja skall bli mamma.. Du skulle ha blivit en sån bra moster om du hade levt.. Men ja hoppas att du har de bra där du e nu.. Du e saknad av väldigt många skall du veta gumman.. Du finns alltid i mitt hjärta & de kommer du att göra tills den dagen ja dör.. Ja kommer alltid att komma ihåg alla roliga minnen vi har haft & som vi har.. Älskar dig gumman & saknar dig till tusen

Ovido - Quiz & Flashcards