Alla inlägg under oktober 2009

Av Virgina - 21 oktober 2009 07:17

ja har nu vart hos ett par jätte goa vänner ett par veckor & ja har haft de så himla roligt. Vi har gjort en del roliga saker men även tråkiga & nu idag så skall ja åka hem fast ja har så ångest för att åka hem. Ja kommer att sakna dom som fan. Vi e som en ända stor familj. Dom har tagit väl hand om mig nu ganska länge för att ja skulle bli bra & att ja inte skall spy så mkt som ja gjorde innan ja kom hit. Men nu så kommer de att vara samma sak när ja åker hem, Men nu e de så att ja skall bara hem i några timmar & sedan så skall ja dra till en kompis & vara där ett tag & bara stänga av min mobil mår inte så himla bra. Får se om ja kan sova nu i några timmar. Men va ja känner nu så kommer ja inte kunna att sova. ja har redan gråtit jätte mkt för att ja skall hem & ja tror att ja har fått en slags panikångest för att ja skall åka hem till gbg. Men idag så gjorde ja & min tjejkompis en rolig sak Hon satte i löshår på mig :) de blev skit läckert ja e såååå himla nöjd me de :) Ja har även gjort en ny tatuering me som ja e jätte nöjd me :) Men när han skulle tatuera in stjärnor i den så gick de inte trots alla möjliga sätt som vi försökte på, så ja bestämde mig för att inga stjärnor ha. Aja nu måste ja försöka att sova lite.

Men ha de bra allihopa

Av Virgina - 16 oktober 2009 02:32

Hela kvällen började me att min plast pappa kenneth fyllde år & dagen va helt perfekt. men så kom vi till kvällen klockan började att närma sig midnatt. Min plast pappa kenneth han började att få känningar av sin ep, Ja försökte att ringa hans fru Nowalie. Men de va upptaget så när ja hade lagt på så började hans ep anfall Han skakade så mkt så ja visste inte va ja skulle göra. Men ja tog rag i min mobil & ringde 112 Ja fick prata me en sån himla uppkäftig människa på andra sidan & ja va så chockad utan dess like. Hon frågade vart ja va & ja visste inte ens va gatan hette så ja letade reda på når kuvär där de stod va adressen hit va ja hittade de & upgav adressen. De tog inte lång tid förens ambulansen va här. Innan ja ringde ambulansen så tog ja in deras hund zingo in i sov rummet & den andra hunden låg & sov. Men ja va tvungen att dra ut han på altanen. När ja hade gjort de så dröjde de inte lång tid förens ambulans kom hit & hans fru Nowalie kom springandes me sin killkompis. Hon hade vart & tatuerat sig inte så långt härifrån. Så hon kom ganska fort hem. För ja skickade ett sms innan ja ringde 112 om att hennes man kenneth hade fått en anfall. Han ramlade ut ur soffan & slog i sitt huvud så kraftigt så han blödde jätte mkt De va en jtte stor blod pöl på golvet. När amulansen kom så la dom han på en bår & de bara blödde ifrån huvudet på han jätte mkt. Detta va de hemskaste ja har vart me om. När han hade åkt i väg så började ja att torka bort blod pölarna. Ja va så chockad så ja hörde inte när Nowalie pratade me mig. Ja ville bara få bort alla blod pölarna. Ja satte mig på golvet & bara grät som ett litet barn. För att Kenneth betyder så himla mkt för mig. Efter vi hade städat lite så drog vi upp till sjukhuset & hälsade på kenneth. När ja såg Kenneth på sjukan så bröt ja ihop totalt. Ja fick så mkt berömm av hans Fru Nowalie. Ja kände mig lite stolt över att ja hade hanterat siutationen så bra som ja gjorde. Visst de va skit hemskt de som hände. ja har nu vart hemma hos Nowalie & Kenneth i ca 20minuter & ja bara sitter & tänker på de hela tiden *snyft* Ja vill bara att Kenneth skall bli frisk & slippa alla dessa ep anfall han får. Nu har ja insett att Kenneth & Nowalie betyder så mkt för mig. Händer de Nowalie lr Kenneth nåt så vet ja inte va ja kommer att ta mig till

Av Virgina - 14 oktober 2009 06:18

Ja varför skall alt vara så himla jobbigt??? Ja bara ligger & tänker på min kille som ja har uppehåll me & ja gick genom min msn alldeles nyss & de skulle ja inte ha gjort läste genom allt som ja & en kille skrev för ca ett år sedan & de va väldigt jobbigt för att vi hade nåt speciellt om man säger så. Ja fick typ 3missfall me han & ja akn inte bara glömma de :(   Ja saknar att prata me han som bara den. Vi har ingen kontakt ida på grund av vissa skäl & ja tycker att de e sån himla synd för att han va sån himla go killkompis & vi kunde verkligen prata om allt me varandra & när hans & mitt förhållande tog slut så va ja så himla nere ett bra tag innan ja kunde koppla bort han ifrån mitt liv helt. Nu i dg så vet ja att han e tillsammans me en av mina före detta kompisar. Ja fick mitt sista missfall me han när han hade blivit tillsammans me min före detta tjejkompis. När han blev tillsammans me henne så blev hans & mi kontakt mindre & allt va så himla spänt mellan oss. Så ja beslöt mig en dag att säga upp våran kontakt & våran vänskap. ja kände de att ja inte orkade me att hamna i tredje hjulet. Ja kände mig så himla utanför när ja va me dom så de va inte klokt. Ja va hotad till livet på den tiden så ja höll mig undan hos han, Men ja kände de att ja va tvungen att åka hem till min lägenhet & ja sket i om ja va hotad till livet. Bara ja kom därifrån så va ja glad åt de. Väl när ja kom därifrån så kändes allt mkt bättre & ja kände mig som en människa igen. Fast ja va rädd när ja skulle hem på nätterna för man vet ju inte va som kan hända där ja bor om man säger så & vem man har efter sig när man drar hem. Men nu när ja tänker efter så fattar ja inte varför han & ja blev ovänner egentligen ja menar de va sån himla löjlig sak, Men ja vet att ja vill inte bli vän me han igen för de skulle inte funka helt enkelt. Fast ja kan erkänna att ja saknar hn som bara den i vissa lögen för att han va så himla bra & prata me när man mådde dåligt & han kunde verkligen parta mig till rätta om man säger så.  Aja nu får de vara slut på skrivandet innan ja skriver sönder mig hahahaha Ha de gottans allihopa

Av Virgina - 13 oktober 2009 16:54

Ja har fattat nu vilka underbara vänner ja har dom har ställt upp så himla mkt så de inte e klokt ja älskar dom så himla mkt bättre vänner än dom har ja aldrig haft. Ja vet inte va ja skulle göra utan dom, Dom e bara för underbara emot mig & dom vill bara mitt bästa, Underbarare vänner än dom får man leta efter. Ja har de så himla kul när ja e hos dom & ja e alltid välkommen hit & de e så himla skönt & bara åka hit i några veckor & bara ta de lugnt & umgås me dom. Dom får mig att må mkt bra & tänka på annat än de jobbiga dom får mig att tänka posetivt istället för negativt. Ja vet inte va skulle göra utan dom. ÄLskar er över allt annat på denna jord

Av Virgina - 12 oktober 2009 20:10

De har hänt så mkt på den senaste tiden så ja vet inte vart ja skall börja nånstans. Men en sak e säker ja saknar min kille som ja för tillfället har uppehåll me & de e så himla jobbigt men de behövdes verkligen. Men men va skall man göra.. Kärleken deme sån bara. sen e de en massa andra saker som har hänt skulle ja rabbla upp alla sakeran så skulle ja få sitta här hela natten & de har ja inte lust me hehe. Ja e just för tillfället inte hemma för att ja inte kan de & ja trivs inte hemma heller så ja bara längtar tills ja får en lägenhet så långt bort ja bara kan. Väl när ja har flyttat så vet ja att ja kommer att må mkt bättre än va ja gör nu. Ja mår bra just nu för tillfället för att ja e hos vänner som bryr sig om en & ja trivs här så himla mkt :) . Ja hoppas så innerligt att ja & killen kommer att fortsätta våfrat förhålland etfer uppehållet för att ja älskar han så himla mkt & ja kan inte bara glömma på hur mkt han har ställt upp för mig. Han kommer att finnas i mitt liv ända tills jadör hoppas ja i alla fall hehe. Dom vännerna som ja e hos nu dom betyder så himla mkt för mig så att de inte går att förklara. Men då e problemet att mian föräldrar håller på att motarbeta mig för att flytta ifrån gbg. Ja blir så förbannad för de verkar som att dom inte vill att ja skall må bra. Dom har mutat mig me saker om ja nu kommer att stanna kvar i gbg. Ja tycker att sånt e sån himla dålig stil av dom. Ja verkar så fan inte betyda nåt för mina föräldrar känns de som. Dom bara håller på att hitta på en massa ursäkter & fel för att ja inte skall flytta. Ja har bara sån himla lust att ta & ruksa om dom så dom tar & vaknar till nån gång. Ja kan ju säga så här att mina vänner & min kille e ganska trötta på mina föräldrar att dom kör en sån himla fittig stil. Dom har liksom även klankat ner på min vikt fast ja har gått ner ca 40kilo så håller dom på att gnälla lik förbannat ändå & de att ja inte e som bror de retar upp dom, Men hallå ja e tjej & inte kille & han e pinn smal & har jobb & bra inkomst & bil & fin lägenhet & ja e så trött på dessa nertryckningar som dom håller på me. Ja kommer verkligen att säga upp kontakten me dom om dom inte slutar me de dom håller på me innnan ja flyttar. Då kan dom ta & glömma mig totalt om dom skall hålla på så här. Ok ja e adopterd ifrån chile & de kan inte vara lätt me adopterade barn men man kan ju inte hålla på så här ja menar de va u inte därför dom tod mig till sverige liksom. Utan de va ju för att ja skulle få de bättre. Men inget har ju blivit bättre. Bättre v ade när ja va i tonråen & va smal & va duktig. Men men ha de bra alla som läser detta

Av Virgina - 11 oktober 2009 21:40

Alltså ja förstår mig inte på dig, Du skall föreställa att vara mamma men du gör ju bara saken ännu värre för dig & din dotter. Ja tycker att dom skulle behållt dig längre på psyk för du e fan inte frisk nånstans. Du har fan inte alla hästar inne i hjärnan Du e så jäkla eog av dig så de inte e klokt. Har aldrig vart me oss dess like innan. Varför skaffa du barn om du nu inte kan ta hand om dom. Fattar du inte att du kommer att göra saken värre nu när du skall se till så att din dotter skall få LVU De kommer att bli värre mellan dig & din dotter fattar du inte de??? Du säger att du vill din dotters bästa men du gör ju så att hon mår mkt sämre sätter henne i en jour familj som inte ens kan svara när man ringer & sen at hon inte trivs i den familjen. Hon trivs ju ännu bättre när hon e hos min tjejkompis men du låter inte henne vara där & du säger att min tjejkompis inte e kapabel att ta hand om din dotter & sig själv men va fan e du mkt bättre då??? Nä de e du inte, Du e fan helt jävla sjuk i hela jävla huvudet ju. Du bryr dig bara om en dotter när du i själva verket har 3st döttrar. Fan för dig säger ja bara. Skallde verkligen gå till så här i de svenska samhället??? Tycker sp himla synd om din dotter som har en sån här mamma som du lr mamma kan kan inte kalla de för direkt. Ja tycker så himla synd om dig min vän Att du skall behöva ha de så här som du har de

Av Virgina - 8 oktober 2009 01:09

Ja har bara funderat en massa idag på en massa olika saker ja ringde även min läkare idag & kollade lite me hur ja skall göra me en sak som ja har problem me. Ja har nemnligen lite svårt att äta & behålla maten Ja spyr så fort ja har ätit maten han blev ganska så rolig fr mig för att han har känt mig sen ja va liten. Men sen e de så att ja har vart me om så mkt på sista tiden. Min hjärna den bara kokar över snart av allt som ja tänker på. Ja kan vara vaken i flera dygn innan ja kan sova. De e helt sjukt. Men de e väl så när man har mkt att tänka på helt enkelt. Just nu så e ja så yr i huvudet av allt som har hänt & ja tänker dessutom mkt på min våldtäkt som ja va me om i förra året. Ja vet att ja inte kommer att komma över den på ett väldigt bra tag & de e jätte jobbigt. Ja vet inte riktigt hur ja skall komma över de :(

Men de kommer väl att ta ett tag & de e väl bara att acceptera antar ja *pust* De jobbigaste e att han kom undan me de han hade gjort morrr Åklagaren tyckte att de inte fanns tillräckligt me bevis :(  fast vi va 2st som blev våldtagna & polisen sa till både mig & min kompis att vi hittade på de som vi berättade i polisänmälan & de gjorde mig så himla förbannad. Ja menar hallå man hittar verkligen inte på en våldtäkt jävla sjuka poliser säger ja bara efter de så har ja tappat förtroendet för polisen. Jäkla sjuka poliser säger ja bara

Av Virgina - 7 oktober 2009 02:20

   Ja kan inte sova som vanligt & ja sitter & tänker en hel del om va som har hänt dessa dagar & på vilka som verkligen e ens RIKTIGA vänner & vilka man kan lita på & på hur mkt ja saknar min ungdoms kompis som har flyttat. Ja bara knner de själv att ja vill flytta ifrån gbg ja tycker att de har hänt ganska mkt i denna stad. Ja bor i en av dom ställerna där dom eldar upp bilar & kastar sten m.m så man känner sig ganska otrygg i denna staden att behöva gå runt & vara rädd hela tiden de tar ganska mkt på en. Men en posetiv sak hände i denna veckan ja har precis fått upp kontakt me en & hans fru & ja tycker att de e jätte kul för ja har inte pratat me han på jätte länge. Dom har en jätte söt son tycker ja :) Ja hoppas att ja får träffa han & hans söta familj snart :) . En annan sak som va ganska jobbig i måndags de va att Frölunda förlorade me 2-6 emot luleå *suck* Ja va på matchen & fy sjutton va ja skrek. Trodde att min hals skulle gå sönder till slut hehe så mkt sek ja hehe. Men sjutton va kul man har de när man står i klacken & hejar :) Men de bästa de e när vi e på borta matcher & fy sjutton va vi har de kul på bussen då hehe super & pratar & har de allmänt kul :) Skall på min första borta match imorgon :) Hoppas att vi kan Krossa LHC som vi brukar göra :) hehe

Nä nu måste ja sluta innan ja skriver om allt möjligt hehe Kramar på er

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards