Alla inlägg under juni 2010

Av Virgina - 30 juni 2010 01:19

Man kan inte ha en mer underbar killkompis än va ja har.. han har nu funnits vid min sida hela tiden då ja har haft de skit jobbigt & vart ledsen.. Ja har kunnat ringa när ja vill & känner mig nere.. Idag så va ja ganska så taskig emot han & skrev sånt taskigt sms til han men ändå så stöttar han mig.. Finare vän än han & en till killkompis får man leta efter.. Han har alltid fått mig att skratta & må bra fast ja e ledsen & mår skit han vill bara att ja skall må bra & ha de så bra som möjligt.. Ja kommer att vara han evigt tacksam hela mitt liv & ja e så glad över att ha han i mitt liv.. Utan han & min andra killkompis så vet ja inte om ja hade stått där ja e i dag.. Min killkompis kommer att ha en speciell plats i mitt hjärta för de han har gjort för mig & ställt upp.. Ja fattar inte hur han kan bara förlåta mig för de ja skrev till han för att de va inget snällt sms alls.. Men han e underbar mot mig på alla sätt fast på ett vänskapligt sätt.. Men alla dom får tolka de på vilket sätt dom vill... Men ja älskar fortfarande mitt ex.. Men ja vet att mitt liv snart kommer att bli bättre & även kännas bättre speciellt när man har såna underbara vänner som man har band sig.. Nä nu måste ja sluta innan ja skriver en bok haha

Av Virgina - 29 juni 2010 21:27

Ja kan inte glömma att du har gett mig nåt så underbart som ja kommer att föda ut om ca 6månader.. Denna bebis kommer att vara min ögonsten & de kommer att vara ett underbart minne ifrån dig & du kommer alltid att finnas i min närvaro hela livet ut på ett sätt så ja kommer inte att vara själv typ om man säger så.. De kommer att vara som en trygghet för mig & även för den lilla.. Du kommer att bli den underbaraste pappan nånsin till ditt barn & ja vet att du kommer alltid att finnas för oss där på ett lr annat sätt.. Detta komme ja aldrig att glömma att du har gett mig en sån här underbar gåva.. Ja kommer att minnas alla roliga minnen vi hade tillsammans... Ja tror på ett sätt att detta underbara barn på nåt sätt kommer att föra oss tillsammans igen men man skall aldrig säga aldrig d ekan hände lr de kan inte hände de vet man aldrig.. Hoppas kan man ju alltid göra.. Du e underbar på alla sätt.. Kommer aldrig att glömma dig.. Du kommer mer lr minder vara en del av mitt liv när vi blir föräldrar.. Ja känner på mig att du kommer att förändras på ett posetivt sätt när bebisen kommer ut.. Du kommer att få en son lr en dotter som kommer att älska dig livet ut vare sig du vill lr inte.. Den kommer även att gratta dig på farsdag & såna saker.. Du kommer att få fira varendra jul me din son lt dotter me mig me.. Ja kommr att göra allt så att du kommer att få träffa den lilla så mkt som möjligt.. Dagen då våran son lr dotter kommer att komma til världen kommer att vara den lyckligaste dagen i mitt liv för du skall vara me på förlossningen du har ingen talan när de gäller de.. Nä nu måste ja sluta att skriva innan ja skriver en bok haha

Av Virgina - 29 juni 2010 02:57

Ja går snart in i vecka 14.. Ja bara längtar tills den 27juli då ja kan gå på ultraljud & kolla på bebisen & så klart skall pappan me fast han & ja bara e vänner mne han kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta för att han ger ju mig nåt vackert & nåt väldigt fint som även kommer att likna han som bara den :) 

Den lilla kommer att vara lika söt som sin pappa & ja hoppas att den lilla kommer att ha många drag av sin pappa för han va den underbaraste killen ja har haft.. Men tyvärr så va han & ja så himla olika så de funka inte.. Men man skall aldrig säga aldrig längre fram i framtiden .. Ja hoppas att den lilla får pappas blåa charmiga ögon :)   Den dagen min skatt kommer att födas så kommer min värld att se så annorlunda ut & vara sååå himla värd att leva för & de e de även nu.. Detta e till mitt ex: Ja kan inte glömma dig för att du e så himla underbar i mina ögon & du ger mig nåt väldigt fint & underbart som även kommer att vara en del av dig & de kommer ja aldrig att glömma.. Du har räddat mig flera gånger ifån vissa saker & de e ja så tacksam för.. Ja kommer att bli påmind av dig i våran son/dotter när den föds & de kommer att vara jobbigt till en början men de kommer att gå bra sedan.. För att då kommer ja inte glömma dig alls & de vill ja inte göra heller. Älskar dig & de kommer ja alltid att göra.. Ja vet att du kommer att bli en underbar pappa till den lilla :) men tyvärr så kommer vi nog inte att bo så nära.. Men vi kommer att komma & hälsa på dig så ofta vi kan.. Du kommer att vara den ända pappan till din son/dotter ingen annan kan ta den rollen & ingen får ta den rollen ifrån dig för mig.. Detta kommer ja aldrig att glömma at du ger mig ett litet barn som även e ditt. Våran son lr dotter kommer att få en bra uppväxt me oss som föräldrar fast vi bor på helt olika ställen


Av Virgina - 20 juni 2010 14:56

Ja de har nu vart ett tag som ja inte har vart här inne & bloggat men de e så att ja har vart me om så mkt så ja har helt enkelt inte orkat.. Men nu känns de som att ja skulle behöva skriva av mig lite..

De e så att ja e nu i 3månaden alltså vecka12 men de e så att de har tagit slut mellan killen & mig de e skit svårt att komma över han för att ja älskar han så himla mkt & han kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta.. För att de e ju trots han som e pappan till mitt underbara barn som ligger i magen.. Ja saknar han så mkt fast ja vet att ja inte kommer att träffa han nå mera utan bara när ja skall hämta mina saker.. Ja har funderat länge nu på VARFÖR de blev som de blev??? Både han & ja försökte me allt typ för att de skulle funka men de gjorde de tyvärr inte.. Men han e en sån go kille alla fall.. Man kan ju faktiaskt säga som så här att han rädda ju mitt liv ifrån gbg när ja bodde där & de e ja så himla tacksam för & kommer alltid att vara de.. Ja har funderat på många dagar nu om ja skall ge han en chans till men ja känner de att de e ingen ide för att de kommr inte att funka hur mkt ja än vill att de skall funka.. Men ja har samtidigt mina underbara vänner som har stöttat mig & stöttar mig i detta.. Ni vet vilka ni e som har hjälpt mig utan er så hade ja inte levt idag.. Så man kan ju säga som så här att ja mår inte så himla bra just nu.. Men de kommer säkert att gå över me tiden.. En sak bara till mitt ex.. Tack för dessa underbara månader & tack för att du har gett mig nåt fint som kommer att komma om 6månader.. Du kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta.. Ha de bra allesammans

Ovido - Quiz & Flashcards