Direktlänk till inlägg 4 juli 2010

Har bestämt mig

Av Virgina - 4 juli 2010 21:59

Ja va inne på nu i veckan att göra abort men ja har bestämt mig nu för att behålla barnet ja tänker ge de en chans.. ja har ven funderat på om ja skall stanna kvar i piteå ja menar ja har ju såna härlig vänner & så där & dels så gillar ja Piteå.. Men bestämmer ja ig för att stanna i Piteå så kommer ja att söka egen lägenhet.. Men som sagt ja har int bestämt mig än om ja skall stanna lr inte.. De e int bara för att pappan bor i piteå utan de e andra saker.. Dels så har ja andra goa vänner i andra städer som ja inte vill lämna heller.. Visst ja snar mina vänner syskon & min familji gbg men ja måste tänka på va som e bra för mig & barnet just nu & så vil ja ha pappan i närheten me för att han  ju trots allt pappan & han vill finnas där för mig bebisen... Så ja tänker lite på han & bebisen va som skulle vara bäst.. Dels så vil ja ju att pappans mamma skall kunna träffa sitt barn barn me så ofta hon kan & vill.. Men ja menar ja kan ju alltid åka hem & hälsa på mina föräldrar.. Ja menar dom finns ju kvar & så.. Ja bara längtar tills om någr vekor för att då kanske ja kommer att känna dom första sparkarna i magen & de se ja fram emot.. Men ja bara längtar tills ja får göra ultraljudet me så att ja vet va de kommer att bli för kön.. Nä nu får de räcka för idag så j inte skriver sönder mig haha haha

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Virgina - 30 augusti 2010 02:07

Fattar inte hur man kan vara så in åt helvete falsk som ni e?? Ångrar att ja blev eran vän som fan & att ja slösade min dyrbara tid på er.. Fattar inte hur man kan anklaga en som e gravid att den personen tar droger.. HUr fan lågt får man lov att sju...

Av Virgina - 26 augusti 2010 09:52

Ibland e de nog meningen att man inget skall fatta.. Ja va hos min pskolog igår & vi hade ett sånt himla härlig pratstund. Han va klok som vanligt & kom me bra tips till mig om allt som ja har vart me om.. Ja mår såå mkt bättre nu när ja går hos min ...

Av Virgina - 25 augusti 2010 14:42

De känns som att man inget vet längre.. Allt har gått så himla fort min gradivitet & lite andra saker men ja har fått såna härliga vänner i skänninge & har en underbar kille.. Men ja vet inte ja känner mig så himla tom & oduglig ibland.. ja vet inte ...

Av Virgina - 8 augusti 2010 23:51

Ja nu under veckan så har ja fått nya underbara vänner ja e såå himla glad över att ha dom som vänner :)  Ja ser så mkt fram emot att träffa dom.. Idag så pratades vi vid på video samtal på msn & de va så himla kul & ja har nog aldrig skrattat så mkt...

Av Virgina - 10 juli 2010 22:34

ja ligger i sängen & tänker på dig som bara den men just nu så ligger du i magen & sover tror ja.. Ja & Pappa bara längtar tills du kommer ut du kommer att bli så älskad vi kommer att vara dom lyckligaste föräldrarna på jorden då du kommer ut.. Du ko...

Ovido - Quiz & Flashcards