Alla inlägg under april 2010

Av Virgina - 30 april 2010 18:00

Dagen började så himla bra i onsdags :)  Ja va i skolan & hade de skit roligt me mina klasskompisar.. Ja smsa me min kille om att vi skulle skjuta upp me att kolla om ja va gravid men han ville inte de.. Men ja ville de.. Efter skolan så gick ja hem för att kolla om ja hade fått in pengar på mitt konto för att ja skulle gå & handla lite saker till skolan.. Men efter ett tag så kom killen hem ifrån skolan.. Vi satte oss ner i soffan & diskuterade detta me att köpa graviditets test.. Han fick sin vilja genom.. Vi gick på stan medans ja va inne & handlade saker till skolan så va han inne på apoteket & handlade graviditets test.. När ja kom ut ur affären så drog vi till systemet för att handla lite cider & öl.. Men ja fick dock inte dricka nåt av de förän ja hade testat mig... Så när vi väl va hemma så va ja inte de minsta kisse nödig så vi gick för att handla mat.. Ja drack så mkt som ja bara kunde för att ja skulle kunna gå på toa men inget hände så ja & killen satte oss & kolla på en film så länge.. Men efter ett bra tag så behövde ja gå på toa.. Ja tog graviditets testet & testa mig & ja såg att de kom för lite på stickan så ja klämde ut lite till.. Efter ett litet tag så såg ja att de va på väg att bli posetivt & ja bara sprang ut ur toan & killen sprang in för att kolla ja satte mig chockad i soffan & bara börja smsa me en av mina syskon.. Killen kom ut & han sa de att vi klan ju vänta ett tag till så att vi e säkra.. Vi väntade några extra minuter till.. Men när han kolla igen så va de sååå himla posetivt som de kunde bli.. Ja ringde min lilla syster de första ja gjorde & berätta att hon skullle bli moster & hon blev såå himla glad & hon skrek mig rätt i örat haha.. Ja ringde några mera vänner & syskon & berätta vi ringde killens bror me & väckte han & sa de att han måste komma & att de gällde mellan liv & död när han kom dit så gav ja han e öl & sa hej Farbror till han & han bara kollade chockat på mig.. Vi ringde även killens mamma & berätta hon blev jätte glad & kom till oss me.. Ja va sååå himla chockad  & glad.. Ja kunde inte tro att de va sant igår när ja vakna & kolla på stickan.. Men de e sant & ja e såååå himla lycklig & glad me min Älskling.. Han e helt överlycklig & glad me.. Vi bara längtar tills de underbara lilla krypet föds till världen.. Så hela denna veckan har vart den bästa veckan nånsin för min del i alla fall.. Ja älskar min älskling över allt annat på denna jord.. Han gör mig så himla lycklig & han e helt undebar emot mig just nu så de går inte att förklara me ord hur lycklig ja e.. Ja bara längtar tills ja ringer mödra vården på måndag & beställer tid för att kolla när den lilla e beräknad & ja längtar tills man får göra ultraljudet me.. Så nu kommer ja & killen ha våran lilla egna familj om ca 9månader :)

Av Virgina - 27 april 2010 19:04

Ja då har ja vart första dagen i skolan idag :) De har vart sååå kul & man har såna underbara klasskompisar & lärarna dom e toppen.. ja har aldrig nånsin trivts så bra i skolan som ja gör nu.. Lärarna dom e såå trevliga & snälla.. Detta har vart min första dag & roligaste dag i skolan nånsin.. Ja bara längtar tills ja skall få gå till skolan imorgon & plugga me mina underbara klasskompisar.. Hade de inte vart för min Underbara kille & min syrra Fatima & stödet ifrån mina syskon & mina föräldrar så hade ja inte klarat av detta.. Dom som betyder mest för mig e

Min underbara älskling, Min mamma & pappa, Syrran Fatima, Syrran Cicelah, Syrran Patricia, Syrran Becca, Syrran Mamma Becca, Lillebror Tobias, Min underbara Svärmor :) , Utan min svärmor & min kille så hade ja inte mått så bra som ja gör idag.. De e ni som gör så att ja orkar me vardagen.. Ni ger mig så himla mkt kraft & ni lyser upp min vardag till tusen.. Ni e de bästa som har hänt mig.. Men en sak fattar ja inte.. Ja bara älskar skolan nu mera.. Men när ja va yngre så hatade ja skolan.. Sen en annan person har ja glömt. Min lilla syster Leila också hon gör så att ja orkar me de mesta här & finns här för mig.. Men en sak som e sååå himla jobbigt.. DE e att ja saknar mina föräldrar så himla mkt.. Önska att dom bodde närmare mig..  För att ja vill säga dom så himla många saker & hur mkt dom betyder för mig.. Ett liv utan mina föräldrar , MIn svärmor MIn undebara kille & mina underbara vänner & syskon De finns inte.. Ja saknar ävn Min underbara söta rara Lilla syster som bor i Auestralien som fan & hennes son me.. De e ju inte så ofta som ja träffar hon & hennes son.. De e så himla jobbigt att ha såna underbara vänner & familj så långt ifrån en.. Men man tar sig genom de ändå på ett lr annat sätt.. Just nu så hade ja behövt alla mina syskon & familj för nu närmar de sig dn 1maj & de e ingen bra dag för mig.. En väldigt nära vän till mig gick bort de datumet för ca 6år sedan & de tar lika hårt på mig varje år..


Nä nu måste ja sluta innan ja lipar sönder mig

Av Virgina - 11 april 2010 18:33

Ja kan int fatta att de snart har gått 6år sedan du gick bort nu den 1maj & de känns verkligen att du int finns i livet & de e sååå himla ledsamt.. Ja saknar dig så himla mkt så att de gör ont i mitt hjärta för att i mitt hjärta så finns de ett litet hål som saknar dig som fan & som bara vill att du kommer tillbaka.. Ja ligger & tänker på varje dag hur kul vi hade de & hur mkt du betyder för mig & hur mkt ja vill att du kommer tillbaka.. Ja kan int fatta att du e borta fast de har gått ca 6år sedan du gick bort ifrån oss som älskar dig så himla mkt ja har kvar kort på dig & den dagen du gick bort så tänder ja ett ljus & minns tillbaka den tiden vi hade tillsammans & gråter för att ja saknar dig så himla mkt ja & en kompis vi brukar prata om dig & stötta varandra i sorgen.. Vi båda vi saknar dig som fan & vi vill bara att du kommer tillbaka ja minns alla dom gångerna då vi va på krogen & hur kul vi hade de.. Men nu så kan ja ju int gå på krogen me dig för att du e ju int i liv längre *snyft* Du va som en lilla syster för mig & va som en i min familj & ja saknar dom dagarna vi hade då vi bara satt & prata skit om killar & vilka vi tyckte om & vilka vi hade de kul me.. Ja saknar din hund som du hade hon va så himla häftig & du va den vackraste tjejkompisen ja hade men ändå så va du så himla missnöjd me hur du såg ut men ja tyckte att du va riktigt söt & såg bra ut.. Saknar dig som fan vill att du kommer tillbaka NU Älskar dig gumman

Av Virgina - 6 april 2010 19:49

Ja ligger i soffan & tänker & tänker men ja kommer int fram till nåt vättigt.. Men de e kanske för att ja mår så himla dåligt & att ja int kan prata me nån om de.. Alla dom ja kan prata me dom bor int i närheten av mig & ja kan ju int be nån av dom ja litar på att ringa mig varje gång de e nåt för att då blir de ju dyrt för dom.. Ja va me dels en tjejkompis ida när hon va & träna & gymma & ja vart så himla sugen på att börja & gymma så att ja skall dit imorgon & prata me dom om att börja & gymma.. Känner att de e de ja behöver.. Saknar att gymma som bara den.. Så imorgon börjar att träna igen hoppas ja jippiiii :) Ja bara längtar.. De e nog de som fattas att börja & gymma & bilda lite muskler :) hehe.. Men ja kommer att sakna att gymma me en tjejkompis som ja alltid gymma menär ja bodde hemma i gbg.. De kommer int att vara detsamma men de kommer att bli kul att börja & gymma igen för då blir man smal & fin igen haha hehe.. Va ja känner på mig så kommer ja att bli en träningsnarkoman haha.. Ja kommer att träna sten hårt från & me imorgon.. Ja kommer bara att fokusera mig på att träna & plugga nu i slutet av månaden så ja kommer nog int att kunna & orka att blogga så mkt.. Men nu skall ja kolla om de finns nåt hemma som ja kan äta & laga.. Ha de göt allihopa

Av Virgina - 6 april 2010 04:06

Ja de finns så himla mkt att skriva om men ja tänkte att ja skulle vara så kort idag som möjligt men vi får la se hur bra de kommer att gå me de haha

Ja ligger nu i sängen & funderar en hel del.. Ja e så nervös inför att börja i skolan nu den 26April.. Ja kan int sova & ja vet int varför ja int kan sova.. De kan nog vara för att ja har såna värkar i magen & att ja mår lite dåligt & att ja saknar min familj i gbg & min underbara vänner & syskon.. Ja trodde aldrig att ja skulle flytta så långt ifrån dom men de gjorde ja.. Ja ångrar inte att ja flyttade.. Men ja kan int sluta att tänka på mina vänner i Göteborg & va dom gör & om dom har de kul m.m  .. Ja saknar mest ute livet & festa me mina vänner & syskon.. Ibland så önska ja att man kunde trolla.. Men en av mina syskon hon kanske skall komma hit i maj & ja hoppas at hon kommer hit för att ja saknar henne så mkt så de gör så himla ont i mitt hjärta.. Trodde int att detta skulle ta så himla hårt på mig när ja flytta att ja skulle sakna mina vänner så här mkt som ja gör.. Men de går la över me tiden & Ibland när ja e i en folk massa me en massa folk me så känner ja mig bara i vägen & ja vet int varför ja känner så.. Men ja va me om en sak i helgen som fick mig att känna så extra mkt nu & de e skit jobbigt för att ja kan int prata me nån om de här ja bor nu.. För att ja vill int att dom skall ta de på fel sätt.. Men men de går la över me tiden.. Aja nu skall ja int skriva mera ha de så bra & god natt på er alla

Ovido - Quiz & Flashcards