Direktlänk till inlägg 26 augusti 2010

Lite sammanfattning om några daar

Av Virgina - 26 augusti 2010 09:52

Ibland e de nog meningen att man inget skall fatta.. Ja va hos min pskolog igår & vi hade ett sånt himla härlig pratstund. Han va klok som vanligt & kom me bra tips till mig om allt som ja har vart me om.. Ja mår såå mkt bättre nu när ja går hos min psykolog igen & de känns så himla bra att de går lika bra nu som de gjorde förra gången.. Ja har nu börjat att få tillbaka min respekt för psykologer men just nu så e de bara han ja har respekt för & ingen annan psykolog.. varje gång ja har pratat me han så släpps en viss del av mig & de känns såå mkt bättre & de gör mina vänner & föräldrar så himla glad att de går så himla bra hos han..

Dagarna innan ja gick till min psykolog så va ja i skänninge hos en kompis, Killen & mina nya vänner ja hade de så himal kul & ja har ALDRIG haft de så himla kul som ja hae i dessa dagar.. Ja fick en ny vännina som e jätte gooo & man kan verkligen lita på henne.. Hon & min kille dom har såna söta barn ihop.. De gänget e verkligen ett roligt gäng att umgås me <3<3

Dom får en att glömma allt de där negativa & ha kul istället De kallar ja verkligen vänskap på högnivå :D

Ja träffade även min lillebror & hade d kul när ja umgicks me han me..  Man har de aldrig rågt när man e i skänninge.. Hela dn lilla staden e så himla mysig Väl när a skall åka därifrån så vill man inte för att de e s himla härligt att bara vara där & sappna av & man kan verkligen vara sig själv..

Nä nufår de räcka för idag ha de göttans allihopa

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Virgina - 30 augusti 2010 02:07

Fattar inte hur man kan vara så in åt helvete falsk som ni e?? Ångrar att ja blev eran vän som fan & att ja slösade min dyrbara tid på er.. Fattar inte hur man kan anklaga en som e gravid att den personen tar droger.. HUr fan lågt får man lov att sju...

Av Virgina - 25 augusti 2010 14:42

De känns som att man inget vet längre.. Allt har gått så himla fort min gradivitet & lite andra saker men ja har fått såna härliga vänner i skänninge & har en underbar kille.. Men ja vet inte ja känner mig så himla tom & oduglig ibland.. ja vet inte ...

Av Virgina - 8 augusti 2010 23:51

Ja nu under veckan så har ja fått nya underbara vänner ja e såå himla glad över att ha dom som vänner :)  Ja ser så mkt fram emot att träffa dom.. Idag så pratades vi vid på video samtal på msn & de va så himla kul & ja har nog aldrig skrattat så mkt...

Av Virgina - 10 juli 2010 22:34

ja ligger i sängen & tänker på dig som bara den men just nu så ligger du i magen & sover tror ja.. Ja & Pappa bara längtar tills du kommer ut du kommer att bli så älskad vi kommer att vara dom lyckligaste föräldrarna på jorden då du kommer ut.. Du ko...

Av Virgina - 9 juli 2010 16:46

Ja kan inte fatta att de har gått 12år sedan snart som branden i gbg va De känns som att de va igår som de hände.. Ja kan inte riktigt komma över den branden men men de e la bara att bita ihop fast de e så himla svårt :(   De va en jätte svår tid eft...

Ovido - Quiz & Flashcards