Direktlänk till inlägg 1 juli 2010

Min underbara killkompis Tobias

Av Virgina - 1 juli 2010 00:30

Du e den bästa killkompisen man kan ha.. Du har alltid ställt upp för mig & de e ja så himla tacksam för.. Ja har kunnat att ringa dog när ja har vart som ett vrak på nätterna & de har inte gjort nåt att ja har väckt dig.. DE kallar ja verkligen för äkta vänskap & du e som en lillebror.. För att ja bryr mig så himla mkt om dig.. Ja bryr mig mer om dig än va ja bryr mig om min riktiga bror..Ja e så himla glad över att ja har lärt känna dig.. Ja glömmer aldrig va vi gjorde förra sommaren & de va min bästa sommar nånsin :)  Dom minnerna kommer ja att ha me mig överallt vart ja än kommer att vara.. Tack så mkt för att du ställer upp för mig nu när ja har de jobbigt.. Du kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta.. Ingen kan ta den platsen.. ja saknar att umgås me dig som bara den & ja saknar dig som min lillebror jätte mkt att de inte går att förklara..  när ja bryter ihop så tänker ja alltid på va du har sagt till mig & så vidare.. De får mig att kämpa vidare.. Tack å mkt för att du finns i mitt liv.. Du e den som sprider glädje runt omkring dig... Älskar dig min vän & ja kommer att göra de

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Virgina - 30 augusti 2010 02:07

Fattar inte hur man kan vara så in åt helvete falsk som ni e?? Ångrar att ja blev eran vän som fan & att ja slösade min dyrbara tid på er.. Fattar inte hur man kan anklaga en som e gravid att den personen tar droger.. HUr fan lågt får man lov att sju...

Av Virgina - 26 augusti 2010 09:52

Ibland e de nog meningen att man inget skall fatta.. Ja va hos min pskolog igår & vi hade ett sånt himla härlig pratstund. Han va klok som vanligt & kom me bra tips till mig om allt som ja har vart me om.. Ja mår såå mkt bättre nu när ja går hos min ...

Av Virgina - 25 augusti 2010 14:42

De känns som att man inget vet längre.. Allt har gått så himla fort min gradivitet & lite andra saker men ja har fått såna härliga vänner i skänninge & har en underbar kille.. Men ja vet inte ja känner mig så himla tom & oduglig ibland.. ja vet inte ...

Av Virgina - 8 augusti 2010 23:51

Ja nu under veckan så har ja fått nya underbara vänner ja e såå himla glad över att ha dom som vänner :)  Ja ser så mkt fram emot att träffa dom.. Idag så pratades vi vid på video samtal på msn & de va så himla kul & ja har nog aldrig skrattat så mkt...

Av Virgina - 10 juli 2010 22:34

ja ligger i sängen & tänker på dig som bara den men just nu så ligger du i magen & sover tror ja.. Ja & Pappa bara längtar tills du kommer ut du kommer att bli så älskad vi kommer att vara dom lyckligaste föräldrarna på jorden då du kommer ut.. Du ko...

Ovido - Quiz & Flashcards