Alla inlägg under januari 2010

Av Virgina - 26 januari 2010 13:12

Bättre vecka än denna kan de inte bli. Ja har världens underbaraste kille vi satt & diskutera i natt om vi skulle flytta ihop lr inte & om vi skulle söka på en lägenhet i piteå lr inte & vi kom fram till de att vi skulle göra de :) Så ja hoppas verkligen att vi får denna snygga lägenhet. Ja sakar han sååå himla mkt men ja skall åka till han i nästa vecka & ja bara längtar som fan tills dess :) Blir de så att vi får lägenheten så e de bara för mig att börja att packa när ja kommer hem igen hehe För då bär de av typ 1lr 2månadr efter de att ja har vart hos han hehe. Ja kommer att sakna mina underbara väner & syskon i gbg så klart men de e tur att internet finns så att man kan hålla kontakten. Ja kommer att trivas sååå bra i piteå. De känns så himla spännande att ha sökt lägenhet så långt ifrån där ja bor nu. Mina vänner & syskon e lite förvarnade att ja kan komma flytta inom kort så de inte kommer att komma som en chock för dom

Lilla syster Jacky: Du e så underbar du ställer uppnär du kan & har tid va vore livet utan dig Du e så himla underbar på alla sätt <3

Lilla syster angelica: Vi har de såå himla kul när vi får våra flipp hehe tack så mkt för en rolig dag/kväll igår :) <3

Lilla syster becca & hennes son: Tack så mkt för att du finns gumman :) Va skulle ja ha gjort utan dig då ja va me om de tråkiga du stöttade mg på alla sätt då & de e ja såå tacksam föe skall du veta vi har me haft roliga stunder då vi har cpat oss haha <3

Lilla syster Jeannie: Du e härlig, go & klantig i bland hehe <3

Lilla syster Tezza: Ja vi har haft en del roliga stunder ihop som ja bara inte kan glömma hehe <3

Skulle ja skriva om alla så skulle de ta hel dagen & de orkar ja inte me sist men inte minst min

Älskling: Du e uderbar på alla sätt du får mig att le & må bra när ja mår dåligt & de skall bli kul att flytta ihop me dig den dagen vi får en lägenhet & vi kommer att ha de såå kul & vi kommer att trivas så bra ihop :) Ja önska att du fannshos mig varje dag me de kommer snart att bli så hoppas ja i alla fall. Love you my darling


Av Virgina - 18 januari 2010 18:07

Ja fattar inte va de e me vissa människor alltså.. Först så vill dom att man skall vara deras vän & sedan så e de tvärtom alltså seriöst va e de me dom som inte fattar att man kan inte vela så mkt framåt & tillbaka. Ja e såå trött på sånt här & att folk skall ge såna falska signaler. De va som en sak som ja va me om i lördags ja va på en privat fest & ja ringde då en kompis som ja hade då & frågade han om han kunde komma & hämta mig syrran en tjejkompis & en killkompis för att köra oss hem. Han sa de att han skulle tänka på de & att han skulle återkomma om de till mig om ett tag när han ringde så satt han i bilen & sa att han kunde köra mig & mina vänner hem. Men sen när ja ringde han igen & fråga han samma sak så han att han inte orka me sånt här vel ifrån mig men hallå tänkte ja. Ja frågade ju innnan om de va ok & han sa ja. Så ja tänkte de att han måste vara trött & ja råkade faktiskt ringa & väcka han. Men ja bad ändå om ursäkt för att ja hade ringt & väckt han. Han sa de att de gjorde inget. Men mitt under samtalet andra gången så blev han skit sur över att ja fråga de en gång till de me att köra mina vänner men hallå ja ville liksom vara säker på att han kunde köra hem mina vänner. Så de hela slutade me att ja min syrra & en tjejkompis va tvungna att ta vagnen hem. Så innnan vi hade kommit ner till vagnen så hade ja hunnit att skicka i väg ett sms som de stod att ja har raderat ditt nummer nu så Hej då ja fick tillbaka av ahn BRA. Ja tänkte nu i efterhand att fan va löjlig han va ja menar han e ju fan snart 40år vakna upp för f*n. Ja & mina vänner va skit sura på han att han ens kunde me att göra så här. Men ja ångrar inget att detta hände. De va la lika bra. Fast han va som en farsa för mig. Men nu i efterhand så kan ja inte gå på hockey som e mitt störtsa intresse för att han går på varenda match hemma...  Men men ja sörjer han inte kan ja säga. Tvärtom de e sååå skönt att ha blivit av me han

Ovido - Quiz & Flashcards