Direktlänk till inlägg 20 juni 2010

varför varför??? & saknaden :(

Av Virgina - 20 juni 2010 14:56

Ja de har nu vart ett tag som ja inte har vart här inne & bloggat men de e så att ja har vart me om så mkt så ja har helt enkelt inte orkat.. Men nu känns de som att ja skulle behöva skriva av mig lite..

De e så att ja e nu i 3månaden alltså vecka12 men de e så att de har tagit slut mellan killen & mig de e skit svårt att komma över han för att ja älskar han så himla mkt & han kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta.. För att de e ju trots han som e pappan till mitt underbara barn som ligger i magen.. Ja saknar han så mkt fast ja vet att ja inte kommer att träffa han nå mera utan bara när ja skall hämta mina saker.. Ja har funderat länge nu på VARFÖR de blev som de blev??? Både han & ja försökte me allt typ för att de skulle funka men de gjorde de tyvärr inte.. Men han e en sån go kille alla fall.. Man kan ju faktiaskt säga som så här att han rädda ju mitt liv ifrån gbg när ja bodde där & de e ja så himla tacksam för & kommer alltid att vara de.. Ja har funderat på många dagar nu om ja skall ge han en chans till men ja känner de att de e ingen ide för att de kommr inte att funka hur mkt ja än vill att de skall funka.. Men ja har samtidigt mina underbara vänner som har stöttat mig & stöttar mig i detta.. Ni vet vilka ni e som har hjälpt mig utan er så hade ja inte levt idag.. Så man kan ju säga som så här att ja mår inte så himla bra just nu.. Men de kommer säkert att gå över me tiden.. En sak bara till mitt ex.. Tack för dessa underbara månader & tack för att du har gett mig nåt fint som kommer att komma om 6månader.. Du kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta.. Ha de bra allesammans

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Virgina - 30 augusti 2010 02:07

Fattar inte hur man kan vara så in åt helvete falsk som ni e?? Ångrar att ja blev eran vän som fan & att ja slösade min dyrbara tid på er.. Fattar inte hur man kan anklaga en som e gravid att den personen tar droger.. HUr fan lågt får man lov att sju...

Av Virgina - 26 augusti 2010 09:52

Ibland e de nog meningen att man inget skall fatta.. Ja va hos min pskolog igår & vi hade ett sånt himla härlig pratstund. Han va klok som vanligt & kom me bra tips till mig om allt som ja har vart me om.. Ja mår såå mkt bättre nu när ja går hos min ...

Av Virgina - 25 augusti 2010 14:42

De känns som att man inget vet längre.. Allt har gått så himla fort min gradivitet & lite andra saker men ja har fått såna härliga vänner i skänninge & har en underbar kille.. Men ja vet inte ja känner mig så himla tom & oduglig ibland.. ja vet inte ...

Av Virgina - 8 augusti 2010 23:51

Ja nu under veckan så har ja fått nya underbara vänner ja e såå himla glad över att ha dom som vänner :)  Ja ser så mkt fram emot att träffa dom.. Idag så pratades vi vid på video samtal på msn & de va så himla kul & ja har nog aldrig skrattat så mkt...

Av Virgina - 10 juli 2010 22:34

ja ligger i sängen & tänker på dig som bara den men just nu så ligger du i magen & sover tror ja.. Ja & Pappa bara längtar tills du kommer ut du kommer att bli så älskad vi kommer att vara dom lyckligaste föräldrarna på jorden då du kommer ut.. Du ko...

Ovido - Quiz & Flashcards