Direktlänk till inlägg 29 juni 2010

Mina lilla underbara skatt/ögonsten & pappan till barnet

Av Virgina - 29 juni 2010 02:57

Ja går snart in i vecka 14.. Ja bara längtar tills den 27juli då ja kan gå på ultraljud & kolla på bebisen & så klart skall pappan me fast han & ja bara e vänner mne han kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta för att han ger ju mig nåt vackert & nåt väldigt fint som även kommer att likna han som bara den :) 

Den lilla kommer att vara lika söt som sin pappa & ja hoppas att den lilla kommer att ha många drag av sin pappa för han va den underbaraste killen ja har haft.. Men tyvärr så va han & ja så himla olika så de funka inte.. Men man skall aldrig säga aldrig längre fram i framtiden .. Ja hoppas att den lilla får pappas blåa charmiga ögon :)   Den dagen min skatt kommer att födas så kommer min värld att se så annorlunda ut & vara sååå himla värd att leva för & de e de även nu.. Detta e till mitt ex: Ja kan inte glömma dig för att du e så himla underbar i mina ögon & du ger mig nåt väldigt fint & underbart som även kommer att vara en del av dig & de kommer ja aldrig att glömma.. Du har räddat mig flera gånger ifån vissa saker & de e ja så tacksam för.. Ja kommer att bli påmind av dig i våran son/dotter när den föds & de kommer att vara jobbigt till en början men de kommer att gå bra sedan.. För att då kommer ja inte glömma dig alls & de vill ja inte göra heller. Älskar dig & de kommer ja alltid att göra.. Ja vet att du kommer att bli en underbar pappa till den lilla :) men tyvärr så kommer vi nog inte att bo så nära.. Men vi kommer att komma & hälsa på dig så ofta vi kan.. Du kommer att vara den ända pappan till din son/dotter ingen annan kan ta den rollen & ingen får ta den rollen ifrån dig för mig.. Detta kommer ja aldrig att glömma at du ger mig ett litet barn som även e ditt. Våran son lr dotter kommer att få en bra uppväxt me oss som föräldrar fast vi bor på helt olika ställen


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Virgina - 30 augusti 2010 02:07

Fattar inte hur man kan vara så in åt helvete falsk som ni e?? Ångrar att ja blev eran vän som fan & att ja slösade min dyrbara tid på er.. Fattar inte hur man kan anklaga en som e gravid att den personen tar droger.. HUr fan lågt får man lov att sju...

Av Virgina - 26 augusti 2010 09:52

Ibland e de nog meningen att man inget skall fatta.. Ja va hos min pskolog igår & vi hade ett sånt himla härlig pratstund. Han va klok som vanligt & kom me bra tips till mig om allt som ja har vart me om.. Ja mår såå mkt bättre nu när ja går hos min ...

Av Virgina - 25 augusti 2010 14:42

De känns som att man inget vet längre.. Allt har gått så himla fort min gradivitet & lite andra saker men ja har fått såna härliga vänner i skänninge & har en underbar kille.. Men ja vet inte ja känner mig så himla tom & oduglig ibland.. ja vet inte ...

Av Virgina - 8 augusti 2010 23:51

Ja nu under veckan så har ja fått nya underbara vänner ja e såå himla glad över att ha dom som vänner :)  Ja ser så mkt fram emot att träffa dom.. Idag så pratades vi vid på video samtal på msn & de va så himla kul & ja har nog aldrig skrattat så mkt...

Av Virgina - 10 juli 2010 22:34

ja ligger i sängen & tänker på dig som bara den men just nu så ligger du i magen & sover tror ja.. Ja & Pappa bara längtar tills du kommer ut du kommer att bli så älskad vi kommer att vara dom lyckligaste föräldrarna på jorden då du kommer ut.. Du ko...

Ovido - Quiz & Flashcards